#1 2012-05-10 14:48:25

 Susek

http://i.imgur.com/V6vgGfk.png

SkÄ…d: Polska
Zarejestrowany: 2012-04-20
Posty: 10
Punktów :   
WWW

Ikony stanu postaci

Ikony stanu bohatera:


http://pzwiki.net/w/images/b/bc/Anxiety.gif
-Niepokój
Od wersji v2.0q,ikonka lêku pojawi siê, gdy gracz jest albo chory lub otoczony przez zombie za pomoc± zabarykadowanych drzwi lub okna. Obecnie s± tylko trzy sposoby wyleczenia lêku: palenie papierosów, pozostawanie w znacznej odleg³o¶ci od potworów lub rozmawiaj±c z NPC (inne postacie).

http://pzwiki.net/w/images/1/13/Moodle_bleeding.png
-Krwawienie
Postaæ traci krew z otwartej rany, a wiêc traci zdrowie. Poziomy intensywno¶ci krwawienia - oznacza kolor t³a ikony (im intensywniejsza barwa,tym wiêksze krwawienie) - dyktuj±, jak szybko postaæ traci witalno¶æ. Krwawienie mo¿na usun±æ za pomoc± banda¿y.

http://pzwiki.net/w/images/1/16/Moodle_bored.png
-Znudzenie
Bohater jest znudzony zbyt d³ugim przebywaniem w jednym miejscu/pomieszczeniu. Ta ikona mo¿e byæ usuwana przez czytanie ksi±¿ek, gazet, czasopism lub pisanie dzienników czy gryzmo³ów, lub spêdzania wolnego czasu.

*Ta ikonka zosta³a wdro¿ona w wersji testowej, ale zosta³a usuniêta z wydanej wersji.


http://pzwiki.net/w/images/4/40/Moodle_cold.png
-Zimno/Ch³ód
Charakter pozosta³ na deszczu wystarczaj±co d³ugo, aby zmarzn±æ. Gdy bohater zachoruje, od czasu do czasu - a nawet czêsto - kichnie. Okresowe kichanie bêdzie ha³asowaæ, co mo¿e przyci±gn±æ pobliskie zombie do lokalizacji, w której ostatnio kichn±³ bohater. D¼wiêk mo¿e na szczê¶cie zostaæ st³umiony przez chusteczkê do nosa. Aby korzystaæ z chusteczki, musisz ja umie¶ciæ w jednej z g³ównych gniazd ekwipunku. Oto przebieg choroby:

        -Katar

            "Niewielkie szanse na kichanie"

        -Poci±ga nosem

            "Podatny na kichanie"

        -Zimno

            "Kichanie i kaszel. Szybko¶æ i uzdrowienie obni¿one."

        -Ma paskudny katar

            "Kichanie i kaszel. Prêdko¶ci i uzdrawianie powa¿nie zmniejszone."


http://pzwiki.net/w/images/3/31/Moodle_dead.png
-¦mieræ
Bohater mia³ zbyt du¿e straty, trac±c cale zdrowe i odszed³.

        -Zmar³y

            "Du¿a szansa na stanie siê jedzeniem dla szczurów"


http://pzwiki.net/w/images/2/21/Moodle_drunk.png
-Pijany
Charakter wypi³ alkohol i sta³ siê nietrze¼wy. Picie coraz wiêkszej ilo¶ci alkoholu prowadziæ do opicia bohatera. W takim przypadku, postaæ ma zmniejszona dok³adno¶æ/celno¶æ,przez co jest mniej sprawna w walce. Problemy mo¿e sprawiaæ te¿ chwiejna postawa charakteru. Ten efekt zniknie z czasem, a sen przyspiesza proces trze¼wienia. Stany upojenia alkoholowego oraz ich skutki:

        -Trochê pijany

             "Gdyby jaki¶ alkohol..."

         -Pijany

             "Koordynacja nieco os³abiona"

         -Upity

             "Koordynacja os³abiona"

         -Ca³kowicie upity

             "Koordynacja powa¿nie os³abiona"


http://pzwiki.net/w/images/0/05/Moodle_endurance.png
-Wyczerpany
Postaæ jest zmêczona przez bieganie i walkê. Bohater regeneruje si³y po przez zatrzymanie siê i stanie w miejscu, lub id±c pieszo zamiast biegania. Im bardziej postaæ jest wyczerpana, tym d³u¿ej potrwa odzyskanie si³, co mo¿e byæ niebezpieczne, gdy do okola jest mnóstwo zombi. Si³a bohatera równie¿ maleje, poniewa¿ jest coraz bardziej wyczerpany, wp³ywa to na zadawane obra¿enia broni± bia³±.

         -Umiarkowany wysi³ek

             "Rest your legs"
            Postaæ staje siê wyczerpana.

         -Wysoki wysi³ek

             "Can't Run"
            Postaæ jest bardzo wyczerpana.

         -Nadmierny wysi³ek

             "Can barely walk"
             Postaæ jest bardzo wyczerpana. Zazwyczaj dzieje siê po pokonaniu bardzo du¿ej odleg³o¶ci lub gdy postaæ jest bardzo obci±¿ona.


http://pzwiki.net/w/images/0/05/Moodle_heavyLoad.png
-Obci±¿ony
Charakter niesie zbyt wiele rzeczy i nie jest w stanie przenie¶æ ich w zwyk³ym tempie. Ten stan postaci mo¿e byæ osuniêty po przez upuszczenie przedmiotów, umieszczaj±c je w pojemnikach, lub przez spo¿ywanie odpowiednich przedmiotów. Przeci±¿enie prowadzi do szybszego wyczerpania, niemo¿no¶ci wykonania danej czynno¶ci ,a nawet do urazów krêgos³upa.

*Uwaga: Liczby poni¿ej s± dla domy¶lnego stanu bohatera bez Skill'i czy g³odu(pozytywny/negatywny efekt)

         -Do¶æ ciê¿ki ³adunek

             Waga ca³kowita: 75-120

                 "Torba jest trochê za du¿a"
                Postaæ jest obci±¿ona.

         -Ciê¿ki ³adunek

             Waga ca³kowita: 121-142

                 "Prêdko¶æ poruszania siê jest zmniejszona"
                Postaæ jest bardzo obci±¿ona.

         -Bardzo ciê¿ki ³adunek

             Waga ca³kowita: 143-150

                 "Prêdko¶æ poruszania siê jest bardzo zredukowana"
                 Postaæ jest bardzo obci±¿ona.

         -Niezwykle ciê¿ki ³adunek

             Waga ca³kowita: 151

                 "Prêdko¶æ poruszania siê jest bardzo ograniczona, co powoduje urazy krêgos³upa"
                 Postaæ jest bardzo obci±¿ona, mo¿e byæ przyczyna utraty zdrowia.


http://pzwiki.net/w/images/8/8c/Moodle_Icon_Hungover.png
-Zatrucie ¿o³±dkowe
Ten stan, pojawia siê gdy bohater cierpi z powodu niestrawno¶ci lub przebywa zbyt d³ugo na dworze. Jedynym rozwi±zaniem jest pobyt w pomieszczeniu.

http://pzwiki.net/w/images/7/73/Moodle_hungry.png
-G³ód
Ta ikona reprezentuje stan g³odowy. Czerwone t³o mówi, ¿e postaæ musi szybko co¶ zje¶æ. Zielone t³o pokazuje, ¿e postaæ jest dobrze nakarmiona. Bêd±c dobrze nakarmionym, uwypukla (wzrasta) siê si³a i szybko¶æ leczenia, w zale¿no¶ci od ilo¶ci spo¿ytego pokarmu, bêd±c g³odnym wystêpuje odwrotny efekt (zmniejszenie si³y i szybko¶ci gojenia).

*Ponadto, w zale¿no¶ci od statusu "g³ód", twoja zdolno¶æ przenoszenia przedmiotów siê zmieni.

        -Negatywne skutki g³odu

           Malo g³odny

                "Cos na przek±skê"
                Postaæ zaczyna odczuwaæ g³ód.
                Brak wp³ywu na zdolno¶æ przenoszenia

            G³odny

                "Redukcja si³y i gojenia"
                Bohater jest g³odny.
                £adowno¶æ zmniejszona o 8 punktów.

            Bardzo g³odny

                "Znacznie zmniejszona si³a i gojenie ran"
                Postaæ jest bardzo g³odna i bêdzie musia³a zje¶æ du¿y posi³ek, aby zaspokoiæ swój g³ód.
                £adowno¶æ zmniejszona o 16 punktów.

            G³oduj±cy

                "Postaæ jest bardzo s³aba, zdrowie ubywa"
                Postaæ jest bardzo g³odny i zginie, o ile nie zje porz±dnego posi³ku.
                £adowno¶æ zmniejszona o 24 punkty.


        -Pozytywne efekty g³odu

            Nieco g³odny

                "Krótki okres uzdrawiania i wzmocnienie si³y"
                Bohater nie jest g³odny, na razie. Gracz leczy siê szybciej a jego si³a ro¶nie.

            Nakarmiony

                "Gojenie siê ran i wiêksza si³a"
                Postaæ jest pe³na. Gracz leczy siê szybciej a jego si³a znacznie wzrasta.

            Dobrze nakarmiony

                "D³ugotrwa³e uzdrawianie i wzmocnienie si³y"
                Postaæ jest bardzo pe³na. Gracz leczy siê szybciej, a jego jest o wiele wiêksza.

            Bardzo dobrze nakarmiony

                "Bardzo d³ugotrwale uzdrowienie i wzmocnienie si³y"
                Postaæ jest pe³na, i nie bêdzie g³odna przez d³ugi czas. Gracz leczy siê szybciej a jego si³a jest znacznie wiêksza.

















Znalezione bledy t³umaczenia proszê pisaæ na moje PW
W±tek w ci±g³ej rozbudowie...proszê o cierpliwo¶æ

Ostatnio edytowany przez Susek (2012-05-12 19:13:51)


----------------------------------------------------------------------
"Wyobra¼nia jest wa¿niejsza od wiedzy" ~Albert Einstein

Offline

 
Top 10 Graczy Project Zomboid
Num: Nick: Czas: Dowód:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.020 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forumrp.pun.pl www.elektronicyzst.pun.pl www.shinobi-history.pun.pl www.grawladcapierscieni.pun.pl www.infofutbol.pun.pl